Memories..

 

Mådde min mådde, Denna video ger tillbaka blickar på tiden då jag gick i 7-8 och lärde känna min Mådde. Imagen bildas en speciell magkännsla, en sådan känsla som man kan få när man tänker tillbaka på små underbara stunder från sitt förflutna. Det blir som en varm bommulsfylld balong som är i magen och bara är mjuk och varm.

 

 

När blev man stor?,När blev födelsedagar inte denna spänningsfyllda dags som man räknar ner till  utan bara en födelsedag?, När sluta man känna denna lycka för att den första snön har lagt sig och man bara ville släna sig i den och skrika av lycka?, När blev man medveten öer hur världen såg ut?.

 

När jag var liten kunde jag trolla,

Men det var innan jag lärde mig,

att jag inte kunde.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Bra sagt det där med att du kunde trolla när du var liten :)

2009-11-18 @ 08:25:19
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0