Inte långt kvar

Mini-Musikal 28 Maj

Linus fyller år 31 Maj

Musikal-konsert 5 Juni

Examen 11 Juni

Anna Student 12 Juni

Grilla med Vännerna innan Lonodn

London 16 Juni

Mini- musikalen med Disney tema. 

Där kommer vi hitta Timon&Pumba, Ariel,Sebastian&Bell, Gabriella&Troy OCH Tingeling.

 

Även en Musikal-konsert ska sättas upp och där kommer vi blanannat få höra musik från

ABBA, Rent, Ariel, Hair och Ringaren i notredam 

Inte långt efter Musikalen och konserten är det skut på skolan och det blir sommar lov!

Ta det lugnt i solen, Älska och bada!

Ja även studeterna ska ju ha sitt avslut.

I år så kommer min yngsta kusin Anna ta studenten, men ska dock inte med upp till Hagfors och Grattulera.

Jag ska istället Vara kvar i skövde och Träffa alla kompisar och säga hej då till dem innan jag åker till London.

Ja! 

Grillning med Kompisarna!,

Jag ska få med så många jag kan!

Ja och nu var det då 16 Juni och det bär då av mot Lonodn.

Gå på fygplanet i sverige och gå av flygplanet i London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0