Tack, det var underbart

Har tlllbringat helgen med min älskling. 

det har varit en underbar helg!

 

Fredag -

Dagen började med skola, och sedan bar det ut på stan för att köpa lite nya kläder till min Lonodn resa.

På stan blev det nästan hela Mu08 klassen! NiCE!.

VI stannade och köpte oss lite mat och chillade och sedan fortsatte vi att shoppa.

Det bar sedan av hemmåt för att där träffa mina bröder och Linda och käka Pizza.

Kvällen kom smygandes och med kvällen kom även älsklingen.

Blev inte mycket mer utan vi gick snart ner i sängs och somnade tätt intill varandra.

 

Lördag - 

Vaknade av solens strålar genom fönstret.

Vi låg kvar i sängen länge och bara njöt, tills hela familjen kom hem och började dra runt på saker och kom sedan in till oss och frågade om vi skulle med och bada. Det var stårlande sol och jätte skönt ute så vi bestämde oss för att följa med. Det tog dock tid för oss att bli klara så de andra åkte i förväg så jag&Jalmar fick åka med Linda. Vi bestämde att vi skulle göra ltie fick till oss och sedan skulle vi till ica, blommsterlandet och hem till Jalmar för att hämta bas byxor. 

När vi äntligen var klara ringer mobilen och mami säger att vi ska hämta upp min lille bror som är hos en kompis mitt på landet. Vi åkte dit och hämta dem och fick då problem med bilen. HAAHHA! VARMT SVETTIGT HUNGRIGA KO-SKIT! Ja och så ska bien krongla.... JIPPI

jaja.. väl framme vid vattnet hade det hunnit bli kyligt (eftersom vi skulle bada i vänern). Det blev inte mycket bad men dock en liten stund av mys i solen. 

 

På kvällen blev det dusch och göra sig i ordning för att sedan åka ut till Fredrik och mami som hade gjort i ordning massa god mat och myspys. 

Den kvällen var så otroligt mysig och härlig så jag tror inte jag har varit med om något så mysigt på länge.

Efter mat och dryck blev det att spela Så kan det låta! (namnet stämmer in så otorligt bra...*Tral* ja... "så kan det låt")

Sedan skulle jag och älskligen dra oss hemmåt, men klämde då ihop oss i min brors bil och fick sjus hem. Nr vi kom hem blev det att mysa och ta det lugnt. 

 

Söndag -

Vaknade och tog oss ur sängen (jag vet inte när).. Vi badade solade badade åt och hade det mysigt..

Sedan frågade älskligen en fråga som jag älskar! 

fårgan lyder så här

"Vill du sova hos mig en natt till?" - "Vill du sova hos mig"

 

Och det är ju självklart jag vill det, så efter att vi bestämt det så åkte vi och handlade lite och kom hem för att gå över till Emil och Olof lite. Mysigt mysigt..

Sedan blev det hem och mysa med lite glass och film!. 

 

Det har varit en så otroligt underbar helgen!

Tack älskling

& även tack till mami och Fredrik som pimpade den otrligt mysiga lördagskvällen

(bildtagen 30/1 2009)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0