23/6-09 London 17.30 Sverige 18.30

Idag har det varit en helt otroligt varm och fin dag!

Idag har det nästan kännts som att jag har varit på Hawaii eller någon annan sådan bad och sol ort.. hehe

Pappegojor, stårland sol, varmt och palmer? London?.. ne inte i mitt huvud..

men i verkligeheten? ja så är det faktiskt... Hmmm

Ja idag har det ju som sagt vart helt underbart väder!

och jag har varit ute i så där 5-6 timmar och varit i solen.. man kan ju tänka

"oj då har solen tagit"..

Jag säger inte attt den inte har gjort det.. för det har den!! herregud! Linne+ sol?,

inte så snyggt.. HAHA

Världens bonna bränna!.. men så blir det när man har barn och leker i solen.

Medans lilla Tilda sov efter några timmar i lekparken passade jag på att lägga mig i parken och sola lite.. men det varade inte så läng, för det var alldeles för varmt för mig. Men istället satte jag mig och bara njöt av den vackra parken.

Det är sådant man kan saknar i Sverige kan jag känna.

Tänk att ha stora parker där man kan gå eller sätta sig och ha picknik!

HÄRLIGT VÄRRE!

  

Till slut följde Linda med ut och hon visade mig till barnpolen som finns så lilla Tilda kan få bad ibland..

Oj vad bad sugen man blev då kan jag ju säga!.. och lilla Tilda tror jag njöt av att få vara lite i vattnet och lite på land. 

Men mest intressant tyckte hon var att få testa allas skor.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0