23.10 London 00.10 sverige

idag har jag fått pratat med min mami.. :)

underbart att få höra henne, har ju faktiskt lite hemlängtan. men det går nog över snart.

fick även prata lite med min "moster/faster" Lotta. mys!!

Älskar er!

 

fick sedan hjälp av min bror att fixa till min blogg och en mysig rat stund med min älskade syster Johanna som även räddade kvällen igår! :D

 

Tack syrran, vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig!.

som tur var börjae ju min mobil fungera igen så jag kunde smsa min kärlek!,

och tack för låten!, jag tror säkert att den skulle få mig ltie gladare.. men kan inte spela den :(..

Men jag såg vad den hette så antar att det har något att göra med Zlatan låten :P.

 

Och efter som min mobil började fungera igår natt så smsade jag med min älskade hela natten och somnade vid 4 halv 5... BUS

och jag har smsat med honom hela dagen och till och med chattat med honom! <3

Älskar och saknar idg älskling!

Tänker på dig dygnet runt <3 

Kram & Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0