21/6-09 London 17.25 Sverige 18.25

Nu ligger jag i min säng igen, hör tågen och flygen som åker förbi och barn som skrattar och skriker utan för i några grann hus. Det är mysigt men ändå inte.. Ljuden är härliga och fyller mig med kärlek men fyller mig även med saknad och längtan. Idag är det 12 dagar kvar tills min älskling kommer till mig.. 12 hela f***ing dagar kvar innan han kommer till mig!!!.

jag tycker det har gått lång tid nu, men det ahr bara gått 5 daga.. och det ska gå mer än dubbelt så lång tid till innan han komemr till mig!!! 

Jag hoppas därför folk som läser kanske kan ge mig lite tipps på vad jag kan göra för att få tiden att gå snabbare!?. 

Skulle vara jätte snällt om ni kunde hjälpa mig att få tiden att gå..

den 3juli börjar 12 dagars underbar romans!

(det är visserligen romans och kärlek mellan mig och älsklingen hela tiden.. men då är det vi två med varandra i 12 dagar!... Helt otroligt underbart ska det bli när ahn kommer.. men väntan dit är ett helvete)

KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0