20/6-09 London 19.11 Sverige 20.11

Kom precis hem ifrån London city där jag har gått runt på en "liten" rundtur med Linda Fredrik och Tilda. 

Vi hann se mycket, och det är mycket fint och kul att gå runt och kolla i London..

Vi har tagit lite bilder som kommer upp lite senare men just nu så tänkte jag bara lägga upp några bilder!

för sedan ska jag gå ner till de andra så ska vi kolla på korten vi tagit och sedan får jag över dem till min kära macjunior så jag kan lägga upp dem här!.

 

En dricka jag var tvungen att köpa för att den skrek mitt namn, dock var den inte så god.. hehhe

Jag och Linda gick hela 311 steg upp till toppen för att se en liten del av london åvan ifrån.. NICE

det står "has climbed the 311 steps of the Monument!" 


Kommentarer
Postat av: Storm

Hårt, hårt .. Köpt salt och vinäger chips ännu ? eller käkat kfc ? ;D ett måste .. blire håriga peter på bio när vi kommer till england lr ?

2009-06-20 @ 20:35:53
URL: http://strm.deviantart.com/gallery
Postat av: willstrm

ne jag ahr itne gjort det än..(skämms på mig) jag får föröska göra det ngåon dag, och det ska vi ju även köpa när ni komemr ner! :D...

Ja det tycker jag verkligen att det sak bli!, vore kul att se den här i London. Det är nog ganska stort :P

2009-06-20 @ 20:38:25
URL: http://willstrm.bogg.se
Postat av: MADA THE ALMIGHTY!

hur smakade drickan >:

2009-06-20 @ 21:48:04
Postat av: willstrm

sött men surt... och lite som smaklös rabarbersaft :O

2009-06-21 @ 00:21:21
URL: http://willstrm.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0