18/6-09 Dag

Nu har jag försökt natta lilla tilda för en eftermiddagslur men hon ville inte sova, trött men inte i ro för att sova.

Så just nu är hon med Linda som ringer lite telefonsamtal och då passar jag på at lägga upp lite bilder som jag har lovat :D.

 

Mitt rum just nu!

säng och sängbord med en lampa och mitt älskade kort

Bilder från promenaden med Liza (Onsdag)

   

Vi gick i en fin grön park, som jag tyckte var stor men som tydligen var en liten park för att vara London:P. hehe

Så gick det när jag skulle ta kort på en dubbeldäckare.... kameran var lite för snabb för en gång skull..hehe

mycket lek med grisen, men det var lite jobbigt för tildavilda när den inte gjorde som hon ville. 


Kommentarer
Postat av: johanna

ser jätte fint ut ju :D saknar dig syster<33 (nu har jag i alla fall lyckats skriva något) hhaa

2009-06-18 @ 23:46:10
Postat av: willstrm

TACK OCH sAKNAR DIG MED<3

2009-06-19 @ 06:59:35
URL: http://willstrm.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0