19/6-09 12:57 London 13:57 sverige

Nu sover lilla Tilda och jag sitter i köket och kollar läget med Amanda om morgon dagen då vi ska försöka ta oss in till London city och kollla runt och ha en kul dag. :).

Kollar även på lite film och ska nog snart ta mig något att äta..

 

Denna dagen har gått i ett tills nu. Jag vaknade och satte mig och chattade med mami och Ia och sedan blev det frukost och sedan fick jag lilla Tilda. Jag bestämmde då att vi skulle gå till parken och leka i lekparken med de andra små barnen!

 

  

(lite gring kan man bli om det inte går som man vill)


Kommentarer
Postat av: Moa

Såååååå söööööötär hon:D

2009-06-20 @ 09:31:54
Postat av: willstrm

hahaha :P

2009-06-20 @ 09:43:01
URL: http://willstrm.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0