Dåligt Dåligt

Oj, Oj ...... 

Tiden har bara runnit ur mina händer!!

Att tiden går snabbt när man har roligt det är sant!, nu har redan två veckor gått sedan min älskling kom och idag for han hem!!.. 

Att säga hej då och itne veta att man inte ska ses på så länge!, AJ vad ont det gör. Jag vill bara att de sista veckorna ska gå snabbt så jag får komma hem till honom och mina vänner!.. ush saknar dem.

Som tur är kommer Mami, Linus min käre bror och Linda till mig i morgon!.. (tur det annars hade det varit ett helvete för mig).

då ska vi nog se till att få dagarna att gå 

 

Bilder från när älskling var här kommer upp i ett seanre inlägg.. men nu ska jag bara klara mig igenom natten och i morgn så är de andra här och då blir det full fasrt direkt och kameran ska vara med hela tiden och jag lovar att uppdatera varje dag! 

 

KRam på alla så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0