24/7-09 God night!

Nu blir det sängen så man orkar upp i morgon för bröllop och fest!..

Först ta hand om Matilda och sedan iväg till kyrkan och sedan vara fotograf på kvällen! Skoj ska det bli!!

Idag har det avrit riktigt mycsigt när det väl strömade in folk på kvällen.

Jag och Frida (tjejen som ska ta hand om matilda på lördagen) har kommpat hela kvällen och hjälpts åt och hon har även lekt med Matilda under dagne. och nu har jag träffat båda Linda,Liza,Lizette och Lucas och mor min tycker det är jätte mcyigt att jag ahr kunnat lära känna dem!!... och även jag tycker de alla är underbara!,

Nu ska jag upp och lägga mig i sängen med Lizette och hennes dotter Thea. 

så det blir absoult inget inlägg med massa bilder.. utan ska säga godnatt nu och lägga upp bilder fårn hela helgen så fort jag kan!! 

 

Natti Natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0