23/7-09 Snart börjar Bröllops helgen!

Idag började allt, eller ja.. Idag kom släkten till London!.

För några timmar sedan var vi hela 15 st i köket och pratade, oj oj det blev helt plötligt jätte många men så är det när man ahr stora familjer och ska ha bröllop!. 

 

Dagen har varit riktigt skön, Mami jag och Matilda har haft en heldag och varit i parken och sedan medans Matilda sov passade jag och Mami på att åka och äta lite lunch ute. Mys!

sedan bar det av hemmåt för att göra lunch till Matilda och fick väen följa med och hämta Lindas brudklänning!. gör fin rä den.. men när jag och mami skulle ta den på vagen ja... ehm... då kom världen största regn skur! HAHAHA  det sög ju ltie granna.... men den klarade sig! Bra det'

  

Men nu kan jag inte skriva mer, delar rum med Lizette och hennes dotter medans mami har lagt sig nere i Matildas rum för att ta hand om henne inatt!. så god natt på er så hörs vi i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0