21/7-09 Magnolia mer än bara en blomma

efter bakandet blev det att börja se en film som heter Magnolia, en riktigt bra film som handlar om att alla gör fel. 

Detta är en film som man måste se någon gång i sitt liv!. Fastän det inte är just din typ av film så tycker jag att man ska se den.

Vi kolla inte bra på film utan tog även en vända på stan och gick ltie och sedan hemmmåt för att laga mat och sedan gick jag ut och sprng i parken (oj vad duktigt jag är..) och sedan blev det att äta och gå till sängen, så här ligger jag nu och tar det lugnt. GÖTT

ps, Idag åkt min bror Linus och hans flickvän Linda hem, utan att säag hejdå? Skämms på er.. men ja, jag hoppas resan hem gick bra för er! :D. Och där hemma i sverige finns ju er lilla bebis och väntar på er som har saknat er jätte mycket!.

 

 

Har även hitta en härliga bakgrunds bild!- TIME!

 

Natti natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0