20/7-09 Marknad Hiss eller Diss?

Idag var det en händelserik dag!

 

Primark

Marknad

The London dungepn

China Town - Sushi resturang

 

Först bar det då av till Primark där vi handlade, ja riktigt mycket!.. (Primark, unefär som ullared)

sedan var vi klara där och då tog vi oss upp till camden town (tror jag det heter), och där är det en stor marknad och där hittade man massa coola saker, så ja dit ska jag minst en gång till innan jag ska hem till sverige!.

(inhandlat idag, ungefär 6 par trosor, 1 bh, 1 par skor, 2 par byxor, 1 par kallsipper, 2 par jackor, 1 slips och 1 sjal.)

 

sedan fick vi brottom för att ta oss till The London dungeon som ligger vid london bridge.. Det avr rena rama SKTIEN!!!!

Om ni kommer till Lonodn då ska ni inte lägga pengar på att g¨in i The london Dungeon.. Det var så dåligt att jag letade efter vägar så jag skulle kunna smita ut!-- Inte kul, Inte kul.

Men som ersättning så gick vi till China Town och åt på sushi resturang!... Mumms!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0