18/7-09 Godmorgon alla glada

God morgon alla glada!

Ligger i sängen på rummet med en sovande mami bredvid mig, hehe.

Ligger och kollar ut genom fönstret och funderar på om alla moln har tänkt sig att flyga bort så det blir fint, eller om de har tänk att vara där och skymma solen.. Hmmmmm.

Jag hoppas de har tänkt sig att flyga bort, för idag ska det bli att gå på stan och shopa lite, det kan dock få regna och vara lite mulet om det vill i eftermiddag då jag sitter inne på "We will rock you" musikalen!!!, men sedan får det ta och bli fint väder igen för då ska vi fortsätta göra stan tror jag och besöka någon mysig engelsk pub.

 

föresten, visste ni att det finns ängla katter??, Katter med vingar??...

Det visste inte min bror så här kommer några bilder för dig bror min!

Katter med muttationer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0