Torsdag

Torsdagen startade med att moa tvingade upp mig ut sängen och vi drog till skolan 3 timmar innan vi började och vi tränade och dansade, vi hade jättta skoj.

Sedan fick ta och duscha och gå till matsalen för att få i oss lite mat.

Efter det kom alla våra klass kompisaqr och det avr dags för våran första och sista lektion, hehe, efter det blev det resecentrum nästa för att där vänta på bussen, men istället så träffade man Natta och lite fler vänner och slutligen kom min söta pojk jalmar(sedan den 14jan) och vi var flera stycken och vi var flummoch skrattade och hade skojj.

Till slut tog jag och natta bussen hem och jag var så trött att jag halv sov hela vägen, men äntligen hemma blev det att göra tacos och  duscha och nu ksa jag sova. Så natti natti folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0