Torsdag med mysfolk

idag var en mysigdag, fastän jag började skolan.

Vi började kl, 10.20 och då satt vi och pratade rent almänt om allt och sedan hade vi lunch och svensak kl 12 20.. en timme sneare slutade vi och då fick vi reda på att vi var lediga i morgon. HOHO

Så efter skolan idag fick jag,jackie,Frida,Moa och Linnea till Norma Jeans för att fika och för att prata lite mer om livet och allt Random i livet.  Efter det åkte Moa hem vid 4 tiden och vi andra drog ut på stan lite och sedan skulle Frida och Jackie hem till Frida och se film medans jag och Linnea gick tillbaka till Norma för att träffa Jalle och lite andra. 

Vi blev kvar där inne ett bra tag tills vi sedan gick mot bussen och drog hem.

Så nu sitter jag här och lyssnar på denna fina låt "Behind blue eyes"

ωill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0