Tisdag och onsdag

I Tisdags Träffade jag mina underbara söta små vänner Frida och Jackie, vi gick och fika.

Det har blivit som en liten Tradition, Och det är mys jävlar!.

Frida -sötävlar

Jackie-finjävlar

 

Senare på kvällen efter att jag suttit ed sötjävlar och finjävlar, Skulle Mami hämta upp mig och vi skule åka hemmåt..

Men planer kan ändras fort så vägen bar till Jalmar. Alltid mys att träffa honom, och vi hade en trvlig kväll. Morgonen började sent då jag och jalmar gick upp ca 1,2.

Jag och han var skojjiga hela dagen och jag hela kvällen också senare på dagen kom mmor min för att hämta mig och köra mig hem. när jag väl kom hem så var det dags att kolla igenom väskan och saker inför skolstarten.

Jag trodde jag skulle vara solo hela kvällen, men ickesanicke för lilla Sannisen ville träffa mig så då fick tid gå till henne också!. Mys mys.

Natti Natti Folket

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Alltid lika mysigt att se dig en stund ! :)

2009-01-07 @ 23:14:14
URL: http://shadowofmylife.blogg.se/
Postat av: willstrm

jaa :D

2009-01-08 @ 10:15:24
URL: http://willstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0