love is in the air

För ett år sedan var jag kär i dig. Bilden är ett bevis på kännslorna jag hade för dig.

Tänk att mina kännslor för dig fortfarnde brinner, och ännu mer.

 

Du är en lycka i livet, Du är ett ljus i mörkret.

Du är min drog och jag är beroende.

Du är den som gör att jag vill le hela tiden,

Du är den som får mig att gråta, av lycka.

 

Jalmar Björklund jag är kär i dig.

(2008-01-30)

(2009-01-30)

 

Tänk att det skulle ta ett år,

innan du skulle bli min på riktigt,

och inte bara i min drömmar.

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ni är söta tillsammans. Iaf på bild, då jag inte sett er tsm så mycket IRL. :) :) Jag blir så glad av sånna här bilder!

2009-06-02 @ 20:19:49
URL: http://nogg.se/kc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0