en värmande låga

Sms av Jalle till mig;

Helt ärligt så tycker jag om dig så mycket att jag inte kan beskriva det.

en extrem underdrift är att jag tycker om dig jätte mycket.

kyssar älskling <3

brinner för dig<3

--------------------------------------

Jag blir varm varje gång jag ser dig le.

Du är underbar vet du det.

Jag saknar dig så extremt mycket att jag inte kan beskriva det.

Du är min drog.

just nu vill jag bara kyssa dig.

<3<3<3

---------------------------------------

Vad skönt det var att få kyssa dig.

jag tycker verkligen om dig.

så fort jag ser dig blir jag varm.

Du är min livslåga <3

kyssar älskling <3

----------------------------------------

Underbar männsika är vad han är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0