Tyskland

Imorgon bär det av till Tyskland (Hamburg), Det ska bli riktigt skoj. Längtar. 

Kommer sakna familjen och mina underbara små vänner.

Och en person jag kommer sakna riktigt mycket, är min under abra Store bror Linus som jag inte har sett på länge och lilla Nero!

Jag kommer sakna mitt trygga hem, men det ska bli så jävla kul att få komma iväg!

WEII!'

Även Min och Fridas mysiga lilla fest igår blev lyckad.

7-8 st blev vi, och vi hade super kul!

Sing star äger och "jag har aldrig" är bara rent ut sagt underbart kul att spela!

XD

vet itne vad jag mer ska säga om gårdagen,

förutom att vi hade super kul

och jag tackar er alla som förgyllde kvällen/nattten!.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var jätte kul! tack för en rolig kväll!

2009-02-08 @ 21:46:04
URL: http://shadowofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0