Svenska lektion och nya glasögon

Nu sitter jag på dagens sista, nää.. näst sista lektion och skriver på en novell som vi skall skriva. Har dock ingen insperration och har inte kunnat börja skriva utan sitter fortfarande med synopsis. Har verkligen ingen glöd att skriva en novell.. på begär är det verkligen riktgit svårt att skriva. Det blir gäna så att man inte har någon som helst aning om vad man skall kriva när någon säger "Skriv". Jag älskar att skriva och att få göra min egen "story" men det funkar inte när någon säger åt mig eller ber mig för en. Det skall komma av sig själv.

Musik brukar hjälpa när jag skall skriva eller få igång tankarna eller om jag bara vill varva ner. Så musik blir det!. Just nu sitter jag och lyssnar på Crush and burn och försöker att komma igång med skrivandet.

 

Oj oj oj, sms! min arbetsledare smsade just och berättade att våran "sex-kväll/sex-info" som vi (jag och min arrangörsgrupp) har arrangerat blev inställd för en "föreläsare" som ksulle komma och prata har insjuknat i bacon-sjukan.

Ps, Mina nya glasögon har kommit till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0