5/8-09 om en timme

om en timme är det då dags att lämna hemmet i London och åka mot flygplatsen!

Nu är jag verkligen sanrt hemma i sverige!, kl 14 ungefär är jag framme i stockholm! sedan är det bara att vänta in tåget hem.

Det känns inte som att det är sant, att jag ska åka hem... eller att jag har bott i London i två månader... allt känns overkliget..

Men det kommer väl kännas när man har kommit hem och satt ner fötterna på jorden igen, då kommer jag nog märka att jag har varit borta!. 

Men nu ska jag packa det sista i min PROPP! fulla väska, det går inte i något mer!, knappt en kajal går i väska .. opps...

men men, vi får höras senare bloggen, nu måste jag gå!


Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

hoppas du får en bra dag

Fråga mig gärna en fråga i frågestunden

jag har nu. Den pågår till klockan 18OO.



puss och kram från mig,

http://esth.blogg.se

2009-08-05 @ 11:05:56
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0