4/8-09 God mornigng, the last day..

Idag är det den sista dagen i london, för i mrogon bitti åker jag Lina och Tilda till flygplatsen och börjar då vår resa mot sverige och hemåt till våra nära och kära!

Idag är det min och Tildas sista dag i parken tillsammans!, men vi får se om det ens blir parken, ser ut att vara riktigt fult väder idag, annars blir det min och Tildas sista dag att leka helt enkelt!.

 

att åka hem är många kännslor

att ha fått vara här är många kännslor

att jag åkte hit är många kännsor

att jag har klarat det gör mig stolt


Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

filmen var helt okej! den spårade ut i slutet dock :( jag mår bara bra, tack! :D



vad ska du göra idag då?

puss och kram från mig, http://esth.blogg.se



♥ ♥ ♥

2009-08-04 @ 10:33:25
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: mami

Åh.. min sessa<3 mami är stoltast av alla och mycket lycklig över att du fått denna möjlighet och att tog chansen och att du genomfört det hela med bravur!!!! puss (i morgon blir det på riktigt)



Tacksam mot Linda, Liza, Tilda, Fredrik och Jonas som tagi väl hand om dig<3 puss till dem alla!

2009-08-04 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0