vår gåtfulla värld

Ja detta blev en mycket intressant dag/kväll. Först var det skola, den första och sista lektionen var Roligast. 1:a lektion Vi hade Estetiskorientering och ska göra en Minimusikal. I min grupp är det; Kajsa,Frida,Moa,Amanda,Ida,Jackie,Bonnie,siri,Lydia,Diana, och två till jag itne kan namnet på än^^'. I alla fall, Vi ska vara ett "Familjehem" och idag hade vi en tid då vi snackade ideér och lite smått och även hade lite olika improvissationer. Vissa grejer va så otroligt kul att vem som helst hade skrattat. :D. Våra lektioner vi har (Mu08) är nästan varje gång Roliga, jag kan nästan inte nämna en ända lektion vi inte skrattar på. :) sista lektionen; Sista lektionen på tisdagar är nog de lektioner som gör en gladast, man kan inte vara annat än glad om man är i samma rum som Bosssse. Idag under danslektionen kom även våran svenska lärare Phlipe in (snygger är han) och var med oss när vi Dansade, Riktigit Skojjigt var det. Efter den sköna danslektionen var det bara att springa till bussen och åka hem för att sedan packa en väska och gå till Box träningen. :P Efter Boxträningen var det duscha och byta om som gällde och iväg till Husvisningen som jag och min mor skulle på idag:D. Det var riktigt kul att vara och kolla på huset och vi ska iväg på nästa visning med (så man får hålla tummarna för att vi fortfarande tycker om det då och att det kanske blir det nya hemmet. :) men nu ska lilla jag sova några timmar innan jag ska upp för att åka till skolan igen :) XoXo

Kommentarer
Postat av: Bea :)

Hej, kolla gärna in min blogg å kommentera lite alltid kul med nytt folk.

2008-10-14 @ 23:21:21
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Nitania

Vill du vinna en GOODIEBAG VÄRD 2500 KRONOR? Delta i tävlingen på min blogg! http://nitania.blogg.se/2008/october/tavling-goodiebag-vard-2500-kronor.html

2008-10-14 @ 23:28:10
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0