Onsdag, Danmark (skagen)

Denna dagen bar det av till det fina skagen. Vi körde bil dit och det var bara en rak väg hela tiden med några rondeller här coh var men helt plötsligt så utbrsiter min kära mor och säger  "En backe!!", Det var riktigt skojjigt.. HeHe..

När vi var i skagen tyckte vi att vi ahde hunnit med jätte mycket på så liten tid,(vi hade handlat och var klara ca, 2 och var där halv ett ungefär.), Men helt plötsligt när vi hade varit inne i en polkagris affär och en annan butik och vi skulle sätta och i bilden och åka hem var kl 4, och sedan stannade vi på två ställen,

Vid den "den tillsandede Kirken", Det var som namnet talar, en kyrka som var begrav under sand..

(på bilden till vänster är det en bit av kyrktornet)

och efter det stannade vi vid havet vid de stora sand dynerna där vi för något år sedan badade. Mysigt..

(min kära mor och Kajsa)

men efter de små beöken på affärer och annat var vi tillbaka åp hotellet och badade (jag och mican hade en hel bubbelpool för oss själv, soft). Efter badet bar det av till en mysig grekisk resturang.. Mumma..

Sedan hände inte så mycket, Jag och mican satt upp och softa på datorerna och till 2 tiden och sov sedan... ZzZzzz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0