Tisdag, I Danmark (Fredrikshamn)

Idag bar det av till Danmark, Fredrikshamn. Där vi Bor på ett abdhotell, svin skönt.. Jag och mican har eget Hotellrum, Riktigt nice.

När vi kom fram till Fredrikshamn efter våran 3 timmars färd med färja (där vi flörtade med de enarmadebanditerna) så åkte vi bil i fem minuter så var vi framme. Vi slänge bara in sakerna på hotellrummat, sedanabr det av ut på staden. 

(Min käre mor och Kajsa, Mican och Johannas mor)

Fredrikshamn är mysigt och har myceket trevliga affärer, jag köpte faktiskt en tunika i Lila och svart som var jätte fin (dock lite stor men får tvätta den så ska den nog passa bra sedan). 

ja, jag och mican blev trött på shoppandet så vi gick tillbaka och började bada, basta och chilla.. Lite senare kom DE andra också. Vi Bubblade och åkte vattenkana, Riktigt kul.

Vi bytte senare om till lite snyggar kläder ocoh gick ut för att gå och leta upp en mysig resturang, och vi hamnade på en härlig assiatiskreturang. MuMMs..

Och nu ligger jag och mican här på vårat hotell rum med varsin dator och chattar och grejar.. Mys mys

ωill


Kommentarer
Postat av: KelocC

sv: japp ;D gör du då ?

2008-10-28 @ 23:32:35
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: KelocC

sv: okej nice :D

2008-10-29 @ 10:43:03
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0