the day to day

Idag har det varit en riktigt skön dag. 

Dagen började med att jag även idag som igår försov mig, men idag var det inte så farligt utan jag hade tid på mig att vakna äta och göra mig klar för skolan. När jag står och väntar på bussen så känner jag att det vibbrerar till i fickan och det var lilla Natalia som ahde skickat ett sms och sagt att jag skulle ta henes buss (för en gångs skull hamna jag på bussen där hon satt). Vi kom tillslut fram till skövde där vi träffade Moa och även lilla Jalleman så vi stod och pratade tills Linnea kom, för då Tog jalle bussen till sin skolan och vi gick till våran. (Mu08!). När vi var framme var det  Mattetime(inte mycket hände där.) Sedan var det Datakunskap med våran otroligt härliga  dataochdesing lärare Henning. Vi Gjorde visit kort och jag blev ganska nöjd med mitt, men allt kan ju alltid bli lite bättre. ;). 

Efter den härliga DAtakunskapen var det mat och engelska och Efter det så hade Vi Dans med våran helt otroligt underbara Danslärare Bosse. Vi hade så kul under dansen att halva klassen låg på golvet och garvade. HEHE. och efter dansen då vi hade haft så skojj var det dags för Estetisk orientering, med andra ord, MiniMusikaltime. :). Sedan var det hemfärd och nu ligger jag här och har varit hemma i ca, 30 min och väntar nu på min mor så vi ska göra iordning mat och ta det lugnt. 

 

Dett var en ganska detaljerad beskrivning av dagen som gått, men Nu efter denna dagen är man trötter så mycket mer kommer troligvis inte hända. 

ωill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0