Söndag 00.00 och framåt

Det har varit en härlig söndag.

Den började 00.00 med att jag och Tobias låg och kollade på Sex and the city och hade det mysigt, vi hade även tidigare under lördagskvällen kollat på Sweeney Todd. Kvällen/natten blev riktigt bra och tillslut somnade vi runt 3 tiden och på morgonen när vi vaknade så var det frunch dags och sedan gick Tobias min sötnos hem och jag med min kärar mor och mina bröder åkte till badhuset och ahde en trevlig stund. efter badhuset bar det av hemmåt för att laga mat och se på film.

 

Jag har även hittat en riktigt bra sida för folk som vill få gratis presentkort,te x. på kicks . Det är helt gratis, det ända som man ska göra är att vara aktiv och föröska samla poäng. (skulle vara kul om ni titta in)

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=142093

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0