Monday

den  här fagen har varit trevlig, men ändå rätt sur, som att bita i en Citron.

Dagen började med att jag vaknade och gick upp för att sedan gå till sägngen igen, klockan var nämligen inte mer än 5 när jag vaknade första gången. HeHe..

Jag somnade om väldigt fort och vakande runt 9, då gick jag upp och fixade frukost och började göra mig iordning för att ca 12 åka med bussen till skövde.

I skövde mötte jag upp min underbara Linnea och vi strögade runt på stan och snackade skit och srattade, vi hade ju igenkligen tyckt att vi skule röja hela kvällen, men Linnea var tvungen att dra hem vid 3 för att passa sina voffar. Surt..

Men i alla fall då tog jag bussen hem och kom hem och gick ut med min brors chihuaua Nero.

 Senare under kvälen kom Linus och Linda hem till oss och vi skulle äta middag.

Det blev ugnsstekt kyckling med rot grönsaker och sallad, mummus...

Efter maten så snackade jag och Linda lite, sedan bar det av till Icamunken för att köpa rese Godis tills i morgon, Då jag, mamma, mican, kajsa och johanna ska till danmark, för att bo på ett badhotell i fredrikshamn. skönt skönt.. 

När vi kom hem från Ica var det dags för mig att packa ner det lilla som behövs när vi ska bort (ska vara borta två nättre och allt finns ju på hotellet).

Jag lade mig sedan i sängen för att chatta med sött folk, och här är jag kvar.

ωill

 


Kommentarer
Postat av: KelocC

sv: nä :D hihi.. puss

2008-10-27 @ 22:19:14
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja, det var störande att vi inte kunde vara ute längre..

men dagen var mysig i alla fall<3



Ha det så roligt i Danmark baby

2008-10-27 @ 22:20:11
Postat av: KelocC

sv: Japp haha ;D

puss

2008-10-27 @ 23:14:14
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: willstrm

har det as gött här :D

2008-10-28 @ 18:26:32
URL: http://willstrm.blogg.se/
Postat av: KelocC

sv: Jofan de är underbart ;D

2008-10-28 @ 22:17:48
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0