söndag, Brödernabus

Gick upp vid 8 med johanna, men hon stannade inte länge utan drog hem vid 9 och då var jag själv. Jag duscha och kollade på film och väntade på att mina kära bröder skulle komma.

Tillslut runt 10 halv 11 kom de, Mysigt värre att få tillbirnga dagen med de två.

vi busade lite och hade mysigt, lagade god mat och kladdkaka :P. härlig dag.

 

Underdagen droppade även lilla Linda in, och det gjorde ju bara dagen mysigare.

När brödernabus drog hemmåt så kollade jag och lina på tv, var till ica och handlade en liten "nödvändig"  pressentt till mormin. Vi satte även upp en fin krans på kakelugnen och fixade kvällsfika till mor,mig och linda och BRödernagrus. Hehe.

efter fikat drog L och L hem men lämnade lilla N:et här. Heart N.

jag och mamma kollade på film (bäst hemma, tror jag den hette) och bröderna grus sov.

Men efter filmen var vi trötta och då blev det sängen nästa...

 

 

MM älskar mitt nya Krypin.

ωill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0