Shool

frida toll är bäst o älskar willma //Frida toll

 

Idag fick jag dra mig ur sängen och ta mig alvedon för att sedan sätta mig på bussen till skolan, kl 07,00. 

 

Jag kan inte påstå att morgonen var den bästa.

Jag klev ur sängen för att märka att jag kände mig totaly borta och febrig och mysig och jag tänkte då att jag skulle ta mig alvdon efter som jag skulle iväg till skolan och göra prov, men när jag skulle öppna skåpet och ta alvedon så anföll en glas skål och jag försökte då fånga den som (en renreflex) och då hade den redan gått sönder såjag fick en glas bit i handen itsället.. mmm......

Sedan märkte jag att jag ahde 5 min på mig att ta mig till bussen och knyta mina mysiga högasnörskor..

men väl på bussen känner jag hur jag bara vill kliva av och gå hem och lägga mig, men jag satt kvar på bussen hela vägen till skolan.

Jag gjorde mitt mattepraov (som itne gick så bra) och kännde att jag inte kunde åka hem utan stannade kvar för att se vad jag missat när jag varit borta.

Jag sitter nu på min nästa sista lektion, och kollar när mina kära små vänner dansar men snart är det slut och då har vi teater sedan kl 4 bär det av med nästa buss hem till mitt härliga kryp in.

 

ωill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0