Lördag 1 november, Hagfors

Mysig lördag i Hagfors

Att starta en ny månad på en lördag är absolut inte fel, Speciellt inte när man startar den med en sådan här lördag som idag. *Happy Face*

Dagen började lite smått med att gå upp och jag kände mig lite förkyld och febrig, men jag gick upp med de andra och åt frukost. Sedan gick jag och lade mig igen. ZzZz..
När man Vaknade andre gången så gick jag och morfar ut och tvätt och städ bila. Helt otroligt men det var sköj och riktigt skönt att kom ut. 
Det var ett skönt höst/vinter väder ute bara någon plus grad, ca, 0-2 grader. När temperaturen ligger där så känns luften extra frisk, och man känner sig extra hälsosam 
Efter städningen så blev det lunch och prata lite, sedan vid 4 tiden så ringde min käre faster Susanne och vi skulle möta upp henne vid domus och åka till kusinen Lina. 

När min mor och jag kom ut på parkeringen och såg den blå skåpbilden där det står Dalens Hjortron så visste man direkt att det var Susanne som stod där bredvid våran, och när vi kom närmare så kom hon ut och såg ut som alltid, glá och kram go.
Där i bilen hade hon världens gulligaste lilla pappilon med namn Leo,(Linas lilla Bebi).
På tal om Linas så har hon det riktigt mysigt, det var en insatts lägenhet som hon har inrett jätte fint och där i hennes kök satt vi och prata från halv fem till halv sju, Riktigt Mysigt.
Även min andra kusin Anna kom förbi med sin kille. mys mys.

Vi åkte tillslut hem från Lina och då satte vi oss och åt kvälls fika och satt uppe och pratade tills min mor gick och lade sig. Då spelade jag och mormor lite kort tills Svensson, Svensson började. Det är nog det program man aldrig kommer tröttna på, det ger en verkligen ett gott skratt.
när Svensson, Svensson var slut gick mormor och lade sig,(och morfar sov sen någon timme tillbaka), Jag däremot satt upp och kollade på sing a long och the Grudge.
Skräck, finns det något bättre? *Evil Happy face*

Att starta månaden på det här sättet, måste man erkänna är riktigt skönt.
ωill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0