Traditioner

I dag är det som alla nog vet 1 december.

Och julkalendern har börjat och vi får öppna första luckan i julkalendern, vem blir för gammal för detta??

 

Nu vill jag bara vara hemma och jobba upp en riktigt stämmning och baka massa jul Godis och göra pepparkakasHUS.

Men så blir det inte. Jul stämningen får jag jobba med på helgeer och efter den 19 dec. för då går jag på JUL LOV.

Men innan det är jul lov så har jag detta att ligga i med;

9 dec - Mini musikal

12 dec - Lucia i skolan

14 dec - sjunga med skövde lucia

14 dec - Lucia och jul kosnert

19 dec - Jul avslutning i skolan

(och även 1-2 prov ska klämmas in)

Nu känner man sig lite uppbokad kan jag medela :P

ωill

Det ända som saknas nu är SNÖN!

Var är snön? kom snö kom!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0