JUlafton / juldagen

JUL

En strålande jul, En mysig jul!.

Hela dagen var man med familjen och vi kollade på kalleankas/musses Jul och sjöng songer åt god mat och spelade massa spel, Och förstås så hade vi jul klapps utdelning.

Detta var några av sakerna jag fick

jag linus och linda fick även veta att vi skulle till Göteborg och bo på hotell och mellandags shoppa på den underbara rean!. 
Nu vill jag bara shoppa loss på rean och träffa mina underbara vänner, och såklart Fira nyår :D och hoppas på att nästa år blir Super bra!.

Annandag jul

Idag vaknade man upp och kollade lite på sina julklappar och sedan var det spel dag för hela slanten.

sing star, när och fjäran, svensson svensson, så kan det låta, Buzz. Skojj skojj

Även lite jul skinka och julmust och glöggg slank ner, men inte mycket mer och nu blir det att sova tidigt för  morgn bär detju av mot Göteborg! 

WoHO!

 

ωill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0