Dan före doppardagen

Dagen startade mysigt kl.00.00 och då var lilla jalmar hos mig och vi kollade på film och hade det trevligt.

 

Sedan vid 5tiden tyckte vi att det avr dags att sova så vi gick och lade oss och gick upp vid halv 11. Då blev det lite te och ett glas ljuice och massa masa morgon vila.

Sedan skulle jalmar begesig av och jag städade och duschade för att sedan gå till frisören där jag la i två röda slingor och klippte aldeles för kort lugg.

sedan kom jag hem och då var hela tjocka släkten hemma och vi åt gott och spelade spel. 

sedan bar det hemmåt även för dem och nu sitter jag här och ska se på film. 

 

I morgon är det Jul Afton! och ingen snö!? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0