Christmas

snart är det jul, riktigt snart. Jag känner hur jul kännslorna börjar flöda men snön saknas och snön gör så mycket när det kommer till känslan av jul.

Idag har vsrit en skön dag, sovmorgon och lugna lektioner, inga läxor bara en låt av klassen som ska vara klar på fredag som vi då ska sjunga upp för skolan, men sedan är det bara, LOV.

få ha det lugnt och skönt och träffa sina vänner. 

Jag kan inte tänka mig att det kan bli bättre än så.

Idag fick jag och mamma mysigt besök. 

Linda och hennes dotter (8månader) Mathilda. 

Mathilda är jätte söt och en glad lite tjej riktigt mysig och det är så skoj att ha de här.

De kom med tåget och vi hämtade dem, jag fick då veta att Linda med man och syster m. pojkvän har flyttat till london, Visst låter det mysigt?. Jag skulle jätte gärna vilja åka till London, både på sommaren och under vintern och jag hoppas att jag snart kan få komma dit. Men just nu är jag glad att Linda och mathilda är här och att det snart är Lov. 

 

Allt kan hända inget hindrar dig om du inte ser något som ett hinder, men ändå ett hinder är en sak som kan hjälpa dig att bli starkare. Ett hinder är inte en dålig sak det kan vara en mycket bra sak, men glöm aldrig "fastna ej vid hindret för då kommer du ingen stans"

 

Jag är glad att jag föddes till mig för att upptäcka världen.

ωill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0